2015年3月3日火曜日

Masamiちゃん ワーキングホリデーを本当に満喫していますね。

Masamiちゃん ワーキングホリデーを本当に満喫していますね。
先日も会ったときそうでしたが元気いっぱいで本当に楽しそうです。語学学校も卒業し、次は仕事探しですね。これからも応援しています。がんばって!


Australiaに降り立ってから、ちょうど4ヶ月が経ちました!
英語語学学校もいい感じに卒業し、ひとつ小さな節目かな♪
学校行っている間は、英語の勉強はもちろん色々な国の人達と交流でき友達も沢山できましたヾ(*≧∀≦*)ノ
やっぱり語学会得は人とのコミュニケーションで、いっぱい話す事が一番ってことをより実感しましたね〜。
ついでにバリスタの簡単な資格も取っちゃいました♡(ラテアートできるわけちゃうけどねw)...
皆でBBQしたり、ズンバしたり、ボルダリングしたりヽ(・∀・)ノ
熱帯雨林にコアラとの再会、グレートバリアリーフ、体験スキューバにスカイダイビング・・・
やっぱり初体験は、心の栄養!
シェアハウスに住むのも初!そのおかげで、料理も前よりだいぶ上達したし(言い切るよw)、まだまだ進化は止まらないー!!!

持って来ていたヘアゴムは、
一つはグレートバリアリーフの海へダイブ、一つはスカイからダイブ。しっかり私の存在の爪痕残しているよ(笑)
マーケットの絞り立てジュース屋さんのお姉さんは、ほんまに優しくていい人でいつも私を"Honey〜"と呼んでくれる♡オージーの姉さんやわ(●ノω`o)゚
ということで、これからは就活も始めたのでしっかり仕事楽しんでまたTrip楽しみま〜す♪
I have passed the 4 months since I came to Australia!!
I graduated from a English language school. Now it's turning point for me♪
I got many friends of some country by daily communication while I went to school. Of course learning English too!!
I realized that talking a lot with people is best for understand English.
Also I got qualification of the Barista♡
I spent many beautiful days- BBQ with friends, Zumba, Bouldering...
I went to a Rainforest and I met a Koala.
I did the Scuba at GBR and the Skydiving!!
I think that the first experience is good for mind.
I'm living in share house for the first time. So I'm progressing with my cooking smile絵文字
I continue evolving!!!
I met one woman at market.
She is being so kind to me! So I think she is my sister♡
Now, I'm looking for a job. So I will enjoy my job and go to trip♪









 

0 件のコメント:

コメントを投稿